Tech Shape
Tech Shape

SUPPORT

Vi bryr oss!

Gjennom dedikert menneskelig kundestøtte er hjelpen ikke langt unna

Ofte stilte spørsmål

Under har vi samlet svar på noen av gjentakende spørsmålene våre kunder har

Tilbyr Avur support utover ordinær åpningstid?

For bedrifter med supportavtale tilbyr vi utvidet støtteordning 24/7/365.

Privatkunder og bedriftskunder uten supportavtale kan kontakte oss i ordinær åpningstid mandag til fredag.

Vi er glad for å hjelpe og ønsker alle våre kunder best mulig opplevelse!

 

 

Vi hjelper med alle problemer som er knyttet til våre tjenester og produkter.

 

Trenger du hjelp til andre løsninger – ta gjerne kontakt så videreformidler vi mer enn gjerne kontakt til andre samarbeidspartnere.

Kontakt support via vår kundetelefon: 55610400 eller via e-post: support@avur.no

Du kan også benytte kontaktskjema

62.24.62.24 og 62.24.62.120

Klart det! smtp.net.avur.no (port 25)

 

Tjenerne krever ingen autentisering og er kun tilgjengelig for kunder i Avurs nett.

Du kan sjekke hastigheten på nettet ditt ved å måle den på http://speed.avur.no


Vær oppmerksom på at testing av høyere hastigheter må gjøres ved bruk av kabel og VPN tjenester må være slått av.

Vi leverer gjerne høyere hastigheter – ta kontakt på support@avur.no så hjelper vi deg!

Tech Shape

Kontakt oss på hello@avur.no