SUPPORT
Under har vi samlet svar på noen av gjentakende spørsmålene våre kunder har
For bedrifter med supportavtale tilbyr vi utvidet støtteordning 24/7/365.
Privatkunder og bedriftskunder uten supportavtale kan kontakte oss i ordinær åpningstid mandag til fredag.
Vi er glad for å hjelpe og ønsker alle våre kunder best mulig opplevelse!
Vi hjelper med alle problemer som er knyttet til våre tjenester og produkter.
Trenger du hjelp til andre løsninger – ta gjerne kontakt så videreformidler vi mer enn gjerne kontakt til andre samarbeidspartnere.
Kontakt support via vår kundetelefon: 55610400 eller via e-post: support@avur.no
Du kan også benytte kontaktskjema
62.24.62.24 og 62.24.62.120
Klart det! smtp.net.avur.no (port 25)
Tjenerne krever ingen autentisering og er kun tilgjengelig for kunder i Avurs nett.
Du kan sjekke hastigheten på nettet ditt ved å måle den på http://speed.avur.no
Vær oppmerksom på at testing av høyere hastigheter må gjøres ved bruk av kabel og VPN tjenester må være slått av.
Vi leverer gjerne høyere hastigheter – ta kontakt på support@avur.no så hjelper vi deg!
Tel: +47 55 61 04 00